Mazwila, binti Che Othman (2004) Kajian identiti korporat syarikat perkhidmatan Pos Malaysia Berhad. [Final Year Project Report] (Unpublished)
|
PDF
Kajian identiti korporat syarikat (24 pages).pdf Download (1MB) | Preview |
|
PDF (Please get the password from Digital Collection Development Unit, ext : 3932 / 3914)
Kajian identiti korporat syarikat (fulltext).pdf Download (4MB) |
Abstract
Perkhidmatan pos atau perkhidmatan penghantaran merupakan perkhidmatan yang sering digunakan oleh orang ramai dan seringkali menghadapi kesukaran ketika berurusan dengan perkhidmatan ini. Walau bagaimanapun, identiti korporat syarikat perkhidmatan pos atau penghantaran yang ditawarkan di Malaysia masih tidak dapat bersaing dengan identiti korporat syarikat perkhidmatan penghantaran antarabangsa. Oleh yang demikian, fokus utama kajian adalah untuk meningkatkan identiti korporat syarikat perkhidmatan pos atau perkhidmatan penghantaran tempatan sejajar dengan identiti korporat syarikat perkhidmatan penghantaran antarabangsa. Dalam merealisasikan objektif kajian ini, perkhidmatan pos baru berasaskan elektronik, internet dan panggilan terus akan diutamakan.
Item Type: | Final Year Project Report |
---|---|
Additional Information: | Project Report (B.Sc.) -- Universiti Malaysia Sarawak, 2004. |
Uncontrolled Keywords: | Corporate image, Pos Malaysia Berhad, unimas, university, universiti, Borneo, Malaysia, Sarawak, Kuching, Samarahan, ipta, education, undergraduate, research, Universiti Malaysia Sarawak |
Subjects: | H Social Sciences > HD Industries. Land use. Labor |
Divisions: | Academic Faculties, Institutes and Centres > Faculty of Applied and Creative Arts Faculties, Institutes, Centres > Faculty of Applied and Creative Arts Academic Faculties, Institutes and Centres > Faculty of Applied and Creative Arts |
Depositing User: | Saman |
Date Deposited: | 20 Dec 2017 02:01 |
Last Modified: | 20 Dec 2017 02:01 |
URI: | http://ir.unimas.my/id/eprint/18975 |
Actions (For repository members only: login required)
View Item |