Kajian identiti korporat syarikat perkhidmatan Pos Malaysia Berhad

Mazwila, binti Che Othman (2004) Kajian identiti korporat syarikat perkhidmatan Pos Malaysia Berhad. [E-LPTA] (Unpublished)

[img]
Preview
PDF
Kajian identiti korporat syarikat (24 pages).pdf

Download (1MB) | Preview
[img] PDF (Please get the password from Digital Collection Development Unit, ext : 3932 / 3914)
Kajian identiti korporat syarikat (fulltext).pdf

Download (4MB)

Abstract

Perkhidmatan pos atau perkhidmatan penghantaran merupakan perkhidmatan yang sering digunakan oleh orang ramai dan seringkali menghadapi kesukaran ketika berurusan dengan perkhidmatan ini. Walau bagaimanapun, identiti korporat syarikat perkhidmatan pos atau penghantaran yang ditawarkan di Malaysia masih tidak dapat bersaing dengan identiti korporat syarikat perkhidmatan penghantaran antarabangsa. Oleh yang demikian, fokus utama kajian adalah untuk meningkatkan identiti korporat syarikat perkhidmatan pos atau perkhidmatan penghantaran tempatan sejajar dengan identiti korporat syarikat perkhidmatan penghantaran antarabangsa. Dalam merealisasikan objektif kajian ini, perkhidmatan pos baru berasaskan elektronik, internet dan panggilan terus akan diutamakan.

Item Type: E-LPTA
Additional Information: Project Report (B.Sc.) -- Universiti Malaysia Sarawak, 2004.
Uncontrolled Keywords: Corporate image, Pos Malaysia Berhad, unimas, university, universiti, Borneo, Malaysia, Sarawak, Kuching, Samarahan, ipta, education, undergraduate, research, Universiti Malaysia Sarawak
Subjects: H Social Sciences > HD Industries. Land use. Labor
Divisions: Academic Faculties, Institutes and Centres > Faculty of Applied and Creative Arts
Depositing User: Saman
Date Deposited: 20 Dec 2017 02:01
Last Modified: 20 Dec 2017 02:01
URI: http://ir.unimas.my/id/eprint/18975

Actions (For repository members only: login required)

View Item View Item