Kajian keberkesanan promosi syarikat penerbangan awam di Malaysia

Wong, Mun Keong (2008) Kajian keberkesanan promosi syarikat penerbangan awam di Malaysia. [E-LPTA] (Unpublished)

[img]
Preview
PDF
Kajian keberkesanan promosi Syarikat Penerbangan Awam di Malaysia (24 pages).pdf

Download (1MB) | Preview
[img] PDF (Please get the password from Digital Collection Development Unit, ext : 3932 / 3914)
Kajian keberkesanan promosi Syarikat Penerbangan Awam di Malaysia (fulltext).pdf

Download (5MB)

Abstract

Kajian ini tertumpu kepada penganalisaan keberkesanan strategi promosi syarikat penerbangan awam di Malaysia. Syarikat penerbangan baru yang dikenali "Sayap Borneo" akan diperkenalkan berdasarkan hasil dapatan kajian. Syarikat penerbangan ini memfokuskan kepada strategi promosi yang unik dan pemilikan lokasi luar kawasan Borneo yang menarik. Perkhidmatan baru ini memberi lebih peluang kepada orang ramai serta pelancong untuk melawat ke kawasan-kawasan pendalaman.

Item Type: E-LPTA
Additional Information: Project Report (B.Sc.) -- Universiti Malaysia Sarawak, 2008.
Uncontrolled Keywords: Promotions, advertisement, airlines, unimas, university, universiti, Borneo, Malaysia, Sarawak, Kuching, Samarahan, ipta, education, undergraduate, research, Universiti Malaysia Sarawak
Subjects: H Social Sciences > HE Transportation and Communications
H Social Sciences > HF Commerce
Divisions: Academic Faculties, Institutes and Centres > Faculty of Applied and Creative Arts
Depositing User: Saman
Date Deposited: 19 Oct 2017 06:54
Last Modified: 19 Oct 2017 06:54
URI: http://ir.unimas.my/id/eprint/18180

Actions (For repository members only: login required)

View Item View Item